
Tespit: Mü?terilerimizin mevcut yap?s?n?n analiz edilmesi, sorunlar?n veya geli?tirilmesi gereken alanlar?n tespit edilmesi.
Strateji: Sorunlar?n giderilmesine veya geli?tirilmesi gereken alanlar?n iyile?tirilmesine yönelik çözüm alternatiflerinin geli?tirmesi.
Alt Yap?: Uygulamalar?n ba?ar?s? için gerekli ön ko?ullar?n veya ?artlar?n sa?lanmas?.
Uygulama: Sorunlar?n giderilmesine veya geli?tirilmesi gereken alanlar?n iyile?tirilmesine yönelik uygulamalar?n hayata geçirilmesi.
Yöntem
• Süreç sahipleri ve yöneticilerle yüz yüze görü?meler yapmak
• Mevcut durumla ilgili evrak, doküman ve raporlar? incelemek
• Süreci gözlemlemek ve kontrol etmek
• Süreç sahiplerinin bilinçlendirilmesi ve bilgilendirilmesine yönelik gerekli e?itimlerin verilmesi
• ?htiyaç duyulan verilerin toplanmas? ve analiz edilmesi
• Veri takip ve raporlama alt yap?s?n?n sa?lanmas?